VOOR CLIËNTEN

Cliëntvertrouwenspersoon

De cliëntvertrouwenspersoon ondersteunt bij het verduidelijken van onvrede en het verwoorden van klachten. Daarnaast helpt de cliëntvertrouwenspersoon bij het verbeteren van de situatie waarover onvrede bestaat.

E-mail:
Telefoon:
Fax

123
123
123

Heading
This is some text
Heading
This is some text

Het kan gebeuren dat u ontevreden bent over uw behandeling of de zorg die u ontvangt. Wij vinden het belangrijk om hierover met u in gesprek te gaan en samen naar een oplossing te zoeken.

Bespreek uw onvrede bij voorkeur eerst met uw behandelaar, begeleider of een andere betrokken zorgverlener. Vaak kan in dit directe gesprek al een oplossing worden gevonden.

Lukt het niet om dit gesprek aan te gaan, of leidt het gesprek niet tot een oplossing? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris of de cliëntvertrouwenspersoon voor ondersteuning.

De cliëntvertrouwenspersoon kan u helpen bij het verduidelijken van uw onvrede, het verwoorden van een klacht en het zoeken naar mogelijkheden om de situatie te verbeteren. De cliëntvertrouwenspersoon is volledig onafhankelijk en werkt niet voor PSYTREC. U kunt ook contact opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon als u ergens mee zit of iets vertrouwelijk wilt bespreken.

Neem contact op

Om een cliëntvertrouwenspersoon te spreken, kunt u contact opnemen per e-mail: vertrouwenspersoon@erisietsmisgegaan.nl.

Alles wat u deelt, wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Informatie wordt alleen gedeeld met uw uitdrukkelijke toestemming. De cliëntvertrouwenspersoon heeft geen toegang tot uw dossier, tenzij u daar expliciet toestemming voor geeft.