VOOR CLIËNTEN

Klacht of compliment

Heeft u een klacht of compliment over uw behandeling of ervaring bij PSYTREC? Wij vinden het belangrijk om naar u te luisteren. PSYTREC streeft naar open communicatie en snelle oplossingen. Op deze pagina leest u hoe u een klacht kunt melden en vindt u alle informatie over de klachtenprocedure.

E-mail:
Telefoon:
Fax

123
123
123

Heading
This is some text
Heading
This is some text

Compliment

Bent u tevreden over uw behandeling en wilt u een compliment geven? Wat fijn! Geef dit dan in ieder geval door aan onze medewerkers. U kunt ook terecht op ZorgKaart Nederland.

Twijfelt u of u een klacht, idee of verbeterpunt wilt insturen?

Dan mag u altijd contact opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon. Een vertrouwenspersoon gaat altijd vertrouwelijk om met de informatie van cliënten en er geldt een geheimhoudingsplicht.

Klacht

Wanneer u een klacht heeft, is het belangrijk dat deze gehoord wordt en dat er samen met u zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht wordt. Daar zijn zowel u als PSYTREC bij gebaat. PSYTREC is ervan overtuigd dat oplossingen zo snel mogelijk op een laagdrempelig niveau gerealiseerd kunnen worden en streeft ernaar om eventueel beschadigd vertrouwen weer te herstellen. Om een klacht goed op te vangen, heeft PSYTREC een klachtenprocedure opgesteld.

Wat kunt u doen bij een klacht?

In eerste instantie bespreekt u de klacht met de medewerker in kwestie. Een groot deel van de klachten kan in overleg opgelost worden. Gebeurt dit niet naar wens, dan kunt u uw aanmerking met onze klachtenfunctionaris bespreken.

U kunt uw klacht melden door te mailen naar klachtensecretariaat@psytrec.nl of een brief te schrijven naar:

PSYTREC
Amersfoortseweg 10a

3705 GJ Zeist

Vermeld in je brief:
• je naam
• naam van de locatie
• naam van de betrokken medewerker(s)
• functie van de betrokken medewerker(s)

Met vermelding van:
• Het incident waarover de klacht gaat;
• Wanneer en waar het incident plaatsvond;
• Tegen wie de klacht is gericht;
• Naam, dagtekening en handtekening.

De klachtenfunctionaris neemt contact met u op voor hoor en wederhoor.

DOWNLOAD

Download ons klachtenformulier

Download het klachtenformulier en stuur het ingevuld terug naar klachtensecretariaat@psytrec.nl.

Download het klachtenformulier en stuur het ingevuld terug naar klachtensecretariaat@psytrec.nl.